سلول های بنیادی درمان ممکن است به جایگزین به دیالیز برای تبدیل شدن به سندرم نفروتیک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سلول های بنیادی درمان ممکن است به جایگزین به دیالیز برای تبدیل شدن به سندرم نفروتیک

درمان با سلول های بنیادی ممکن است به جایگزینی برای دیالیز برای سندرم Nepthrotic شود. دیالیز در برای اکثر مردم عجیب و غریب، به این دلیل که رایج ترین روش برای درمان بیماری های کلیوی است. با این حال، هنوز هم بیشتر و بیشتر مردم می خواهند برای خلاص شدن از دیالیز وجود دارد.
دیالیز است بهترین راه برای سندرم نفروتیک
سندرم نفروتیک است توسط بسیاری از دلایل ایجاد می شود. این گروه از سندرم با گلومرولی نفوذپذیری غشای پایه افزایش میزان فیلتراسیون گلومرولی کاهش می دهد و برخی از ضایعات گلومرولی دیگر به عنوان به طور عمده دلیل آن این است. بیماران خواهد شد بسیاری از علائم آن است. در حالی که دیالیز فقط یک نوع روش که برای کمک به کاهش علائم با حذف برخی از سموم و مواد زائد است که می تواند تخلیه توسط کلیه خود را است. که منجر به دیالیز قادر به درمان سندرم نفروتیک از مبدا است.
چرا سلول های بنیادی درمان ممکن است جایگزین به دیالیز؟
سلول های بنیادی درمان با استفاده از سلول های ذاتی از بیماران از مغز استخوان. پیوند این سلول ها به کلیه در داخل پس از جدایی در شرایط آزمایشگاهی. سپس سلول ها را سلول های کلیه مفید تبدیل خواهد شد آسیب کلیه را تشکیل می دهند و تعمیر قسمت از دست دادن کلیه به حمایت از کار کلیه و دوباره. این سلول ها واقعا از بدن انسان است که به معنی آنها عوارض جانبی و واکنش رد ندارد. در این روش درمانی را به گردش خون کلیه و کل بدن را بهبود بخشد. بهبود گردش خون وضعیت بیمار از کلیه که به معنی کلیه به اندازه کافی خون از طریق دارند تغییر خواهد کرد. پس از آن کلیه و دوباره بدون هیچ بیماری یا مشکل کار خواهد کرد.
بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang بیمارستان خاص برای بیماری کلیوی است، سلول های بنیادی درمان و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می شوند، درمان اصلی آن است. اگر شما هر گونه سوال در مورد بیماری های کلیوی، لطفا ارسال ایمیل به kidney-treatment@hotmail.com، و یا تماس با ما با Whatsapp: 86 18633865632. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که برای کمک به شما شما در حل مشکلات.





:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: